Praca kreatywna - NextMove Agencja Kreatywna

Praca kreatywna

Praca kreatywna

Czyli cały branding – od loga po wizytówki. Jeżeli dopiero startujesz i potrzebujesz kompleksowej i merytorycznej opieki nad Twoją marką, dobrze trafiłeś/aś. Jak to działa?

Chcesz otrzymać wycenę? Napisz do nas: kontakt@localhost/nm

Oczywiście, jak przy każdym projekcie – zaczynamy od rozmowy z Tobą. Czego potrzebujesz? Jakie są Twoje cele, pomysły, wizja. Co i komu chcesz sprzedawać? Z czym chcesz, aby Twoja firma się kojarzyła i jakie odczucia ma budzić w Twoich klientach? Aby móc stworzyć dobry branding, musimy lepiej poznać Ciebie i Twoją firmę. Wiemy, że dla większości młodych przedsiębiorców, pierwsza firma jest prawie jak dziecko – dlatego zapewniamy najlepszą możliwą opiekę ;).

jesteśmy do Twojej dyspozycji na każdym etapie – od pomocy w stworzeniu nazwy, przez logo aż po pełną księgę znaku i podstawowe claimy reklamowe. Nie musisz zlecać nam wszystkiego na raz – możesz przyjść do nas w dowolnym etapie tworzenia swojego brandu – zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.

Co wchodzi w skład “brandingu”?

  • logotypy: wiemy, że logo nie jest „zwykłym znaczkiem”. Ma ono symbolizować wartości Twojej marki, te z którymi utożsamiasz się Ty oraz na które kładziesz nacisk, sprzedając później swoje produkty. Jak pisaliśmy na naszym blogu: „dobre logo nie jest elementem brandingu a jednym z jego najważniejszych filarów. Odpowiedni znak warto dokładnie przemyśleć i skupić się na tym wszystkim, co chcemy przekazać za pomocą loga”.
  • identyfikacja wizualna – to nie tylko dobranie kolorów, fontów i stworzenie wizytówek – to podwaliny całej Twojej strategii marketingowej. W tworzeniu identyfikacji wizualnej niezbędne są podstawy psychologii społecznej oraz znajomość psychologii kolorów, a nawet merchandisingu. Jednym słowem, nie tylko wiemy jak to zrobić, ale wiemy jak to zrobić dobrze. Nasza praca będzie procentować w przyszłości, a twoja marka będzie zapadać klientom w pamięci. Na długo.

Zostaw swoją markę w naszych rękach, a nieoszlifowany diament zamienimy w brylant! I tak jak w analogii, wartość twojej marki po naszym „szlifie” znacząco wzrośnie.

  • Co to jest księga znaku?

    Jest to pokrótce mówiąc prosty przewodnik, który jasno określa zasady używania logotypu, font, którego możemy używać w kontekście naszej marki oraz… zabronione praktyki (np. jak wolno manipulować kolorystyką, przekrzywiać znak, etc). Księga znaku jest obowiązkowa dla każdej marki, budującej jakąkolwiek strategię komunikacji ze swoimi klientami.

  • Ile kosztuje stworzenie identyfikacji wizualnej?

    Cena zależy od zakresu. W przeciwieństwie do innych usług, w tym przypadku nie istnieje "cena minimalna".