Opieka Serwisowa - NextMove Agencja Kreatywna

Opieka Serwisowa

Opieka Serwisowa

Stawiamy na jakość i kompleksowość, dlatego też oferujemy usługę opieki serwisowej, czyli, mówiąc prościej, zaopiekujemy się Twoją stroną za ciebie. Podmiana treści, zmiana układu elementów na stronie, prace graficzne i copywriterskie – wszystko w ujęciu abonamentowym. Ty zlecasz – my robimy. Rozliczamy się miesięcznie, bez ukrytych dodatkowych kosztów i opłat.

Chcesz otrzymać wycenę? Napisz do nas: kontakt@localhost/nm

Co więcej – chętnie stworzymy dla Ciebie dedykowany pakiet serwisowy – napisz nam, czego potrzebujesz, a my stworzymy unikalną ofertę.

Jak to działa?

Decydujesz się na wykupienie konkretnego pakietu godzin i zlecasz nam prace. Zawsze informujemy ile dana zmiana zabierze minut/godzin i ty podejmujesz ostateczną decyzję czy działamy. Na koniec każdego miesiąca otrzymujesz szczegółowy raport co było na stronie robione i ile czasu zajęło.

Opieka serwisowa, czyli wszystkie prace na Twojej stronie www, na które ty nie masz czasu. Wszelkie zmiany programistyczne, graficzne a nawet copywriterskie. Naprawianie usterek, tworzenie backupów, szkolenie z obsługi panelu administracyjnego oraz o wiele więcej.
  • Jakie prace wchodzą w skład opieki serwisowej?

    W ramach opieki serwisowej proponujemy: - Tworzenie i implementacja bannerów graficznych, popupów - Zmiany programistyczne - Zabezpieczanie witryny - Implementacja kodów analitycznych, umożliwiających śledzenie ruchu - Wszelkie zmiany na stronie wg życzenia klienta - Cykliczny backup

  • A jeżeli nie wykorzystam wszystkich godzin z pakietu?

    U nas jak w sieci komórkowej – niewykorzystane minuty przechodzą na następny miesiąc. Opłata zawsze jest stała, więc nigdy nie wyślemy Ci faktury większej, niż kwota na umowie.

  • Skąd będę wiedział ile czasu zostało w pakiecie?

    Co miesiąc raportujemy ilość pozostałych godzin, a każde działanie estymujemy czasowo. Prace wykonujemy, dopiero po akceptacji ilości wyestymowanych godzin. Nie mamy w umowie ukrytych zapisów jest ona czytelna i jasna. Po wykorzystaniu godzin informujemy o tym fakcie – nie doliczamy dopłat bez wiedzy klienta.